
Support Specialist
- Op locatie
- Groningen, Groningen, Nederland
- Operations en services
Functieomschrijving
Als Support Specialist ben jij hét eerste aanspreekpunt van onze klanten. Klanttevredenheid staat bij Embrace voorop; 95% van onze klanten is tevreden over onze Supportafdeling. En dat houden we graag zo. Al mag het natuurlijk nóg beter; help jij ons naar de 100%?
Als Support Specialist landen vragen, verzoeken en technische storingen van onze klanten bij jou. Via het ticketsysteem Zendesk, telefonisch of per e-mail. Je zorgt voor een snelle en passende oplossing. Dat doe je natuurlijk niet alleen. Je werkt samen in een team van andere Support Specialisten.
Vereisten
Ben jij de Support Specialist die we zoeken?
Je bent communicatief (v)aardig;
Je hebt affiniteit met IT, webtechnieken en digitale dienstverlening;
Je bent in staat een probleem snel in kaart te brengen en de prioriteit te bepalen;
Je bent in staat om je communicatie aan te passen naar het kennisniveau van de klant;
Je vindt complexe vragen of problemen een uitdaging;
Je bent flexibel en staat eventueel open voor bereikbaarheidsdiensten;
Je signaleert kansen en verbeteringen voor onze klanten en interne organisatie;
Je hebt hbo werk- en denkniveau (al vinden we ervaring belangrijker dan diploma’s).
Dit lijstje hoef je natuurlijk niet volledig af te vinken, we zijn vooral benieuwd naar wat jij komt brengen en hoe we bij elkaar passen!
Dit mag jij van ons verwachten
Onze cultuur is informeel, nuchter en pragmatisch. Onze geheime wapens? Vrijheid, creativiteit en innovatie. Je mag bij ons initiatief nemen, kunt flexibel opereren en krijgt de vrijheid om zelfstandig te werken. Kort gezegd: we verwachten wat van je, maar daar krijg je ook wat voor terug.
Als collega mag je rekenen op:
Een goed salaris;
Een fijne sfeer met toffe collega’s en een organisatie die altijd in beweging is;
Verrassende teamuitjes en ontspannen donderdagmiddagborrels;
Een lekkere lunch op kantoor die elke dag voor je klaarstaat;
25 vakantiedagen (bij een fulltime dienstverband);
De mogelijkheid je werktijden flexibel in te delen;
Een goede pensioenregeling; Je neemt deel aan de collectieve pensioenregeling waarvan 7% betaald wordt door werkgever en 1% door werknemer;
Een laptop, waarop jij je werkzaamheden voor ons kunt uitvoeren;
Over ons
Embrace the Human Cloud helpt organisaties succesvol te zijn in een snel veranderende wereld. Wij maken software die processen slim digitaliseert. The Human Cloud verbindt geautomatiseerde dienstverlening met menselijke kennisuitwisseling. Met onze oplossingen voor selfservice-klantportalen, klantvolgsystemen en digitale werkplekken creëren wij weer ruimte voor mensenwerk. Wij werken met 140+ medewerkers voor meer dan 400 organisaties.
Wat we doen?
Onze Suite bestaat uit drie producten:
Embrace Social (social intranet en digitaal werkplekportaal);
Embrace Customers /Portals (digitale dienstverlening; KVS en klantportaal);
Embrace Housing (woonruimteverdeling).
Met deze Suite bedienen wij voornamelijk klanten in de Zorg, Overheid en Woningcorporatie markt.
Misschien heb je nog vragen over deze vacature, wil je zeker weten of het écht zo leuk is om bij Embrace te werken of wil je gewoon even sparren. Stuur dan even een berichtje naar Jasper Visser of neem contact op via LinkedIn
Klaar om te solliciteren? Klik op de knop onderaan deze pagina!
of
Dank je wel!
We hebben je sollicitatie in goede orde ontvangen.