Skip to content

Accountmanager

RemoteGroningen, Groningen, Nederland€ 3.500 - € 5.500 per maandSales , Marketing en Communicatie

Functieomschrijving

Help klanten hun ambities waar te maken dankzij slimme digitalisering

Ben jij een betrokken Accountmanager met ervaring binnen de zorg, overheid en/of woningcorporaties? Weet jij als geen ander hoe je de kracht van digitale dienstverlening en digitaal samenwerken kunt overbrengen op onze klanten? Als jij klanttevredenheid altijd op nummer één zet en organisaties helpt om hun ambities te vertalen naar de mogelijkheden van onze software, dan is werken bij Embrace jou op het lijf geschreven. Lees snel verder!


Dit ben jij

Bij Embrace vertegenwoordig je niet alleen ons bedrijf bij de klant, maar ook de klant binnen Embrace. Jij bent het aanspreekpunt voor organisaties die hun digitale dienstverlening of digitaal samenwerken naar een hoger niveau willen tillen. Je schakelt moeiteloos met communicatiemedewerkers en IT’ers en weet de link tussen de doelen van de klant en onze producten en diensten helder te leggen.


Je hebt een stevige commerciële drive en kunt snel (technisch) complexe zaken doorgronden. Jouw geduld is een troef, maar je bent ook in staat om gas te geven wanneer de klant of situatie daarom vraagt. Jouw uitstekende luisterend oor stelt je in staat om de behoeften van klanten goed te begrijpen en daarop in te spelen.


Intern en bij je klant ben je duidelijk over mogelijkheden en schroom je niet om nee te zeggen wanneer dat nodig is. Je bent een teamspeler, klaar om je collega's te ondersteunen, terwijl zij ook voor jou klaarstaan. Ook steek je regelmatig de koppen bij elkaar met diverse teams in onze organisatie, zoals consultants, sales en marketing.

Vereisten

Dit verwachten we van jou als Accountmanager

We kijken uit naar iemand die het volgende meebrengt:

  • Minimaal 4 jaar relevante ervaring in accountmanagement bij een softwarebedrijf.

  • Je neemt graag verantwoordelijkheid en initiatief.

  • Je bent een échte teamspeler en kunt ook zelfstandig werken.

  • Je bent nieuwsgierig en altijd op zoek naar nieuwe kansen waar zowel jij, de klant als Embrace baat bij hebben.

  • De klanttevredenheid staat bij jou op één, maar je schrikt niet van de nodige up- en cross-selling.


En bij voorkeur:

  • Ervaring met (IT binnen) woningcorporaties, zorg en of overheid.

  • Een netwerk in deze sectoren op het gebied van communicatie, IT en/of klantcontact.


Dit lijstje hoef je natuurlijk niet volledig af te vinken, want we zijn vooral benieuwd naar wat jij komt brengen en hoe dat past binnen Embrace.


Dit krijg je ervoor terug

  • Een salaris tussen 3500,- en 5500,- bruto per maand, afhankelijk van je kennis en ervaring.

  • Flexibele werktijden en de mogelijkheid om thuis te werken.

  • Een prettige werksfeer, toffe collega's en een organisatie die voortdurend in beweging is.

  • 25 vakantiedagen bij een fulltime dienstverband.

  • Een prima mobiliteitsvergoeding met de mogelijkheid tot lease.

  • Een ruime thuiswerkvergoeding en een mooie pensioenregeling.

  • Uiteraard voorzien we je van de nodige tools, zoals een laptop en mobiele telefoon (Apple of anders).


Over Embrace

klik hier voor een kort filmpje over wat we doen

Onze cultuur is informeel, nuchter en pragmatisch. Onze geheime wapens? Vrijheid, creativiteit en innovatie. Je mag bij ons initiatief nemen, kunt flexibel opereren en krijgt de vrijheid om zelfstandig te werken. Kort gezegd: we verwachten wat van je, maar daar krijg je ook wat voor terug.


Klinkt goed! En nu?

Misschien heb je nog vragen over de vacature van Accountmanager, wil je zeker weten of het écht zo leuk is om bij Embrace te werken of wil je gewoon even sparren. Stuur dan even een berichtje naar ingrid.vrieling@embracecloud.nl of neem contact met haar op via LinkedIn.   


Klaar om te solliciteren? Dat kan meteen via de knop hieronder.

of